باحضور رییس فدراسیون انجام شد 

مجمع سالیانه هیات تیراندازی هرمزگان 



با حضور سردار مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران، خادمی، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از اعضای مجمع  ،مجمع سالیانه هیات تیراندازی استان برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل،  رئیس فدراسیون تیراندازی  دراین جلسه اظهار داشت: یکی از اقدامات برای پیشرفت و توسعه این رشته فهرست بندی مشکلات و چالش‌های فدراسیون تیراندازی و برنامه‌ ریزی‌های لازم برای حل آن ها بود که کار آن انجام شده، راهکارها و راهبردهای خوبی برای حل مشکلات تدوین شده است.
مرتضی قربانی خاطرنشان کرد: ورزش تیراندازی باید در کشور ارزان و بیشتر به مردم معرفی شود، چرا که تیراندازی در افزایش روحیه و نشاط اجتماعی موثر بوده و به راحتی می‌توان جمعیت زیادی از اقشار مختلف جامعه مخصوصا جامعه نوجوان و جوان را به این سمت سوق داده و تشویق کرد. 
وی در بخشی از سخنانش ضمن تشکر از  خادمی مدیرکل ورزش و جوانان استان  به جهت حمایت از هیات تیراندازی اظهارداشت:  رشته تیراندازی از ورزش‌های پرافتخار کشور ما به شمار می‌رود که ورزشکاران کشورمان، موفق به کسب موفقیت‌های بسیار و کسب مدا‌ل های مختلف جهانی در این ورزش شده‌اند به طوری که تیراندازان قهرمان کشورمان با کسب ۴۵  مدال المپیک و همچنین کسب ۱۴۵ مدال جهانی دیگر کارنامه درخشانی از خود در این رشته ورزشی به ثبت رسانده‌اند.
وی افزود: بنابراین باید زمینه شناسایی استعدادها و نیز جذب همه علاقه‌مندان و نخبگان ورزشی این رشته در استان‌ها فراهم شود تا بتوان شاهد توسعه و موفقیت در این رشته ورزشی مهم باشیم. قربانی با اشاره به وضعیت رشته تیراندازی در کشور اظهار داشت : تیراندازی از ورزش‌های مورد سفارش در دین اسلام و از سوی پیام مکرم اسلام(ص) است که از سوی مقام معظم رهبری نیز برآموزش و توسعه‌اش تاکید شده است. 
مظفر مهری خادمی نسب، ممدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در این جلسه اظهار داشت: هیات تیراندازی باید قوی و منسجم با شرح وظایف و تکالیف موضوعی خود حرکت کند و روسای هیات های ورزش تیراندازی در شهرستان ها نیز برای توسعه این ورزش فعال شوند. وی بیان گفت:خوشبختانه در چند سال اخیر متوجه شدیم که در رشته تیراندازی یکی از ظرفیت های بسیار خوب این است که اگر برنامه ریزی خوب انجام دهیم یک مدلی برای کشف استعدادهایمان در استان داشته باشیم.
خادمی نسب با بیان این که اطمینان داریم در آینده ای نزدیک، هرمزگان به قطب بسیار خوبی برای تیراندازی در کشور تبدیل خواهدشد تصریح کرد:  باهمت قهرمان این رشته ورزشی و افرادی که به تیم ملی راه پیدا می کنند قطعا خواهند توانست در حوزه تیراندازی پرچم جمهوری اسلامی را در میادین بین المللی و جهانی به اهتزاز درآیند. متولی ورزش و جوانان هرمزگان خاطرنشان کرد: در استان هرمزگان در  چند سال گذشته با تلاش های همه مسئولین تعدادی از بانوان و آقایان به تیم ملی نوجوانان و جوانان دعوت شدندکه  بارها و بارها در مسابقات لیگ های کشوری مقام آور بودند وافتخارات بسیار زیادی را برای هرمزگان کسب نمودند ولی محدودیت امکاناتی که در استان وجود دارد را می پذیریم  و در حال حاضر دو سالن تیراندازی ۶خط و ۸ خط وجود داردکه ورزشکاران در این دوسالن به تمرینات خود می پردازند.
خادمی با اشاره به این که در استان هرمزگان ظرفیت های بسیار بالقوه ای در رشته های مختلف ورزشی به ویژه در تیراندازی وجود دارد اظهار کرد: در شهرستان های استان  نیز، تمام تلاشمان این بوده که بتوانیم چرخه هیات تیراندازی و سایر رشته را به حرکت درآوریم تا بتوانیم به سلامت، نشاط و شادابی جامعه کمک کنیم. خادمی افزود: با حضور قربانی در استان قول می دهیم که با هماهنگی و حمایت  دوستی استاندار  ،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی  بتوانیم شرایط ایده آلی را برای رشته تیراندازی استان مهیا نماییم تا قهرمانان بیشتری را به کشور معرفی کنیم.
لازم به ذکراست،دکتر خادمی مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان به اتفاق  قربانی ریاست فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران بازدیدی از سالن تازه احداث شده تیراندازی استان به اسم سالن تیراندازی پیامبراعظم که یکی از سالن های بسیار خوب در جنوب کشور است نمودندکه  با تجهیز نمودن امکانات لازم می توان بهره برداری بسیار خوبی از این سالن  شود و در اختیار هیات تیراندازی استان قرار گیرد. 
همچنین درپایان جهت انتخاب اعضای هیئت رئیسه هیات تیراندازی استان هرمزگان رای گیری با حضور اعضای مجمع انجام شد.
  مجمع سالیانه هیات تیراندازی هرمزگان 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها